03 Relacje z otoczeniem

Komunikacja z interesariuszami

Dążymy do tego, by podejmowane przez nas kluczowe decyzje uwzględniały potrzeby i oczekiwania naszego otoczenia społeczno-gospodarczego. W tym celu prowadzimy stałą komunikację z interesariuszami, której kanały i stosowany język dopasowujemy do poszczególnych grup. Nie tylko informujemy o naszej działalności, ale także zbieramy opinie i prowadzimy otwarty dialog na jej temat.

Najważniejsi interesariusze Grupy ENEA

Pracownicy

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

  • badania ankietowe, w tym badania satysfakcji,
  • intranet korporacyjny oraz intranety spółek,
  • newslettery „ENEA News” i „ENEA Flash”,
  • gazetki zakładowe,
  • radiowęzeł,
  • mailingi informacyjne,
  • spotkania (w tym z zarządami spółek),
  • tele- i wideokonferencje,
  • oceny pracownicze,
  • szkolenia i warsztaty, w tym online,
  • współpraca ze związkami zawodowymi i radami Pracowników,
  • skrzynka do zgłaszania pomysłów mogących usprawnić pracę i procesy (inicjatywy@enea.pl),
  • skrzynka do zadawania pytań w sprawach pracowniczych (HRnapiszdonas@enea.pl),
  • spotkania i newslettery dla menadżerów,
  • raporty zrównoważonego rozwoju.

Klienci

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Dostawcy

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Inwestorzy, akcjonariusze, analitycy

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Lokalne społeczności, opinia publiczna

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

  • kontakt i współpraca z Fundacją ENEA,
  • programy wolontariatu pracowniczego,
  • bezpośrednie spotkania i współpraca z przedstawicielami społeczności lokalnych,
  • komunikacja poprzez media ogólnopolskie i lokalne,
  • media społecznościowe (Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram),
  • udział w wydarzeniach branżowych oraz poświęconych odpowiedzialności społecznej,
  • raporty zrównoważonego rozwoju,
  • oświadczenia na temat informacji niefinansowych.

Administracja publiczna

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Organizacje branżowe

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Władze lokalne

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Partnerzy społeczni i beneficjenci

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Środowisko naturalne

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Media

Wybrane kanały komunikacji Grupy ENEA oraz jej spółek z otoczeniem

Uwaga: witryna korzysta z technologii, które mogą nie być poprawnie wyświetlone przez przeglądarkę Internet Explorer. Zachęcamy do otworzenia serwisu w przeglądarce wspierającej nowe technologie, np. Chrome lub Firefox.

Informujemy, że w ramach witryny stosujemy pliki cookie, w celu dostosowania naszych serwisów do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat korzystania z plików cookie oraz tego w jaki sposób możesz zarządzać lub wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie można znaleźć w treści naszej Polityki prywatności.