06 Relacje z Klientami

Komunikacja i badania satysfakcji

Klienci mogą się z nami kontaktować m.in. za pośrednictwem:

Stale modernizujemy zaplecze techniczne naszej infolinii oraz dostosowujemy ją do oczekiwań Klientów i zmian w otoczeniu biznesowym.

W 2019 r. zmodernizowaliśmy eBOK oraz uruchomiliśmy samoobsługowe serwisy dla Klientów pragnących skontaktować się z nami po godzinach pracy konsultantów.

W celu stałej poprawy jakości świadczonych usług badamy poziom satysfakcji Klientów z naszej oferty oraz współpracy.

Losowo wybrani Klienci po zakończeniu obsługi za pośrednictwem infolinii lub w Biurze Obsługi Klienta otrzymują połączenie telefoniczne z automatycznym kwestionariuszem satysfakcji. Badania prowadzone są w trybie ciągłym, a wyniki ankiet agregujemy w cyklu miesięcznym. Celem badania jest uzyskanie informacji o poziomie zadowolenia Klienta ze sposobu załatwienia jego sprawy oraz zaangażowania konsultanta. Wskaźnik satysfakcji jest liczbą osób zadowolonych z obsługi w stosunku do wszystkich Klientów, którzy poprawnie wypełnili całą ankietę. W 2019 r. poszerzyliśmy zakres badań o proces zawierania umowy.

81,06%

Poziom satysfakcji naszych Klientów z oferty oraz współpracy

Na przełomie września i października 2019 r. agencja badawcza Kantar Polska przeprowadziła badanie satysfakcji naszych Klientów indywidualnych i biznesowych na tle Klientów konkurencji (TAURON, Energa, PGE). Miało ono formę wywiadów telefonicznych (moduł ilościowy) oraz spotkań w grupach fokusowych i spotkań indywidualnych (moduł jakościowy). Wskaźnik satysfakcji konsumentów (CSI) ze współpracy z nami wyniósł 81,06, co oznacza wzrost o 19,5% w stosunku do wyników badań z przełomu lat 2015/2016.

Edukowanie i wspieranie Klientów

W 2019 r. kontynuowaliśmy współpracę z Towarzystwem Obrotu Energią przy kampanii edukacyjnej ostrzegającej przed nieuczciwymi sprzedawcami energii elektrycznej i gazu. Klienci, którzy czują się oszukani przez inne firmy, mogą skorzystać z naszej specjalnej oferty produktowej.

Uwaga: witryna korzysta z technologii, które mogą nie być poprawnie wyświetlone przez przeglądarkę Internet Explorer. Zachęcamy do otworzenia serwisu w przeglądarce wspierającej nowe technologie, np. Chrome lub Firefox.

Informujemy, że w ramach witryny stosujemy pliki cookie, w celu dostosowania naszych serwisów do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat korzystania z plików cookie oraz tego w jaki sposób możesz zarządzać lub wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie można znaleźć w treści naszej Polityki prywatności.